Estalvi per afrontar el futur

05 - 04 - 2019
Estalvi per afrontar el futur

Recordem l’article publicat a L’INFORMATIU DEL CAATEEB juny 2018 sobre el sistema de pensions i com afecta als aparelladors, un dels col·lectius que representa un major nivell d’autònoms.

Els aparelladors i els arquitectes tècnics representen un dels col·lectius laborals amb major nivell d’autònoms, la pensió dels quals es troba substancialment per sota dels treballadors acollits al Règim General de la Seguretat Social. Això fa més important la necessitat d’un assessorament destinat tant a calcular quina serà la pensió aproximada un cop finalitzat el cicle de vida laboral, com les diferents fórmules per assolir uns ingressos que permetin mantenir el nivell de vida un cop arribada l’edat de jubilació.

En ASP Corredoria podem fer-li un assessorament personalitzat per veure segons la situació personal de cadascú (patrimoni, ingressos, edat...) les diferents alternatives i com rendibilitzar al màxim les inversions.

Compartir notícia